Utazás a parfümök világába

Egy parfümgyűjtő mindennapjai

Tom Ford - Ombré leather EdP

2023. február 07. 21:15 - fragranceEnthusiast

Parfümőr: Sonia Constant

Kiadás éve: 2018

Típus: Bőrös

Koncentráció: Eau de Parfum

 ***

img_0850.jpg

***

 

Ha emlékezetem nem csal, akkor ez volt az a parfüm, melyet talán a legrégebb óta meg akartam szerezni. Rengeteg review állandó szereplője, mint az egyik legjobb designer parfüm férfiaknak. Valóban.

Tavaly kora ősszel sikerült először megillatolnom, amikor a Mammutba mentem átvenni az egyik rendelésemet. Kifújás és pici levegőztetés után, ahogy az orromhoz emeltem, majdnem kiszaladt a számon egy aztakurva.

Itt már tudtam, hogy záros határidőn belül be kell szereznem egyet. Az azonnali vásárlást az akadályozta meg, hogy ez már nem olcsó az árát nézve. A középkategória felsőrésze. És az év végi, karácsonyi self-ajándéknak szánt drágább illat már be volt ütemezve, amit nem szerettem volna megváltoztatni. Szerencsémre az első találkozásunkat követő kb. másfél hónap után olyan leárazás volt rá, amit egyértelműen isteni jelnek vettem.

Azóta hálás vagyok magamnak érte. Eddig szerintem egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány olyan parfümöm van, amelyik így elvarázsolt volna. A téli/hűvösebb időre az egyik alap, signature parfümömmé vált.

De milyen is maga az illat?

Egy könnyen viselhető és szerethető bőrös illat, melyet átjár a kardamom fűszeressége és a jázmin édeskés jegye. Nem kell félni nem sziruposan, gourmond édes. Ez a lágyan, virágosan édes fajta, ami megszelídíti a harsányságra hajlamos jegyeket.

Nem kell belőle sok, mert elég potens illat. A reggeli felfújás (ez nálam fél 7 környékét jelenti) után még délután 3 óra körül is érzem, miközben kellemes csíkot is húz. Ruhán napokig megmarad.

komment
Címkék: tom ford
süti beállítások módosítása