Utazás a parfümök világába

Egy parfümgyűjtő mindennapjai

Tom Ford - Noir Extreme EdP

2024. augusztus 04. 17:06 - fragranceEnthusiast

Tom Ford – Noir extreme

Parfümőr: Sonia Constant

Kiadás éve: 2015

Típus: Ámbrás-fás

Koncentráció: Eau de Parfum

***

screenshot_2024-08-04_at_16-57-19_noir_extreme_tom_ford_cologne_a_fragrance_for_men_2015.png

Kellenek az életünkben olyan parfümök, melyek meghatározóak számunkra. Ezek lehetnek olyanok, melyek ideig-óráig maradnak velünk ezen az utazáson és olyanok is, melyek az első találkozástól kezdve kitartanak mellettünk. Mindkét kategória izgalmas, felfedezésekkel teli kalandot tartogat számunkra, de egyáltalán nem könnyűek ezek.

Persze, vannak támpontok, melyek segítenek eligazodni. Amikor a community egyértelműen királyt választ magának az ezer meg egy féle és fajta parfüm közül, akkor azzal nem lehet mellé lőni. Sőt, nekem ezekből kerültek ki azok az illataim, melyeket addig fogok venni, ameddig gyártják őket. És végtelenül szomorú leszek, amikor eltűnnek majd. Az egyik ilyen nagy szerelem számomra jelen bejegyzés főszereplője.

Hűha. Ez volt az első gondolatom, amikor izgatottan kibontottam és kifújtam. Na jó, nem volt ennyire szofisztikált a szóhasználatom, de megmaradok a kisujj eltartós értelmiséginek ebben az esetben. Számomra ez a minden idők legjobb parfümjei TOP 10 listámban masszívan benne van és benne is lesz. Nem igazán tudom elképzelni, ami kiszorítaná erről a listáról. Lehet a TOP 5-ből se.

Érzéki, zsigeri, misztikus, krémes pisztácia krémhez hasonló édeskés illat, ami valami elképesztő szinten maszkulin. Bár minden parfüm alapvetően uniszex, és ezt is el tudnám képzelni egy nőn. Viszont borzasztóan irigy vagyok erre az illatra, és a csajok hagyják ezt meg nekünk! Sőt, nekem! Nem tudom, hogy jelenleg van-e olyan más parfümöm, amihez hasonló függőség tartozik a részemről. Legszívesebben egész évben, minden napszakban és bármilyen időjárási körülmény alatt hordanám.

Sokan felróják neki, hogy hamar elillan és a személyes tereden kívül nem lehet érezni. Valóban nem egy bulizós illat. Oda kell a kraft. Arra az esetre vannak más parfümök, tessék azokat használni! Nekem a habitusomból fakadóan tökéletes így is. Én azt szeretem, ha a parfüm csalogatólag hat és felébreszti a másik nemben a felfedezőt.

image_67502849.JPG

komment
Címkék: ősz tom ford
süti beállítások módosítása